fredag 2 september 2011

Var ska man sen ...

... köpa sin godispåse om man blir sugen efter klockan fem en lördag?
Donsö Bowlinghall får bli svaret!

Jag har just kommit hem från en cykletur över berget som jag mig en fantastiskt god påse nyttigheter hem.
Denna kväll har jag planerat i tre veckor och här är den nu.
M är på After Work med sitt jobb och jag har fotbollskväll med godis, ensam, helt fantastiskt!
Jag uppskattar ensamheten och kan ibland längat till så här, en helgkväll där jag får göra precis det jag vill. Ibland skall tilläggas, jag och M umgås säkert mycket mer än vad andra par gör med varandra eftersom vi praktiskt taget gör allting tillsammans, än så länge...med hus får man troligtvis göra det man är bra på, på ett helt annat sätt än nu.
Det är kanske därför jag tycker detta är så fantastiskt skönt!

Hoppas ni får en bra start på helgen, goa!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar