tisdag 6 september 2011

Födesledag

Fantastiska människor!

Jag är helt förundrad över hur många som sagt "Grattis" till mig idag, känner jag såhär många människor? Telefon, sms och givetvis "live" face-to-face så att säga och så alla dessa fb- hälsningar. 52 st och klockan är 18.00!

Tack så fantastikst mycket ni goa, ni gör verkligen min dag, jag ÄLSKAR att fylla år och hålla kalas! Tack fina vänner på jobbet för presenterna och blommorna!

I söndags började firningen och på lördag blir det en hejdundrande kräftskiva med ... lite för mycket folk än vad som egentligen får plats på Dahlströsmgatan men vad gör det, hoppas mina gäster hellre äter lite trångt än att det skulle saknas några!

Har just kommit hem från min löpning, så sjukt gött va, jag bara älskar det. 5 km på 26,20 ahhh, och jag som tycker att jag springer som en galning... JILL, du är så bra på at springa!!




Ikväll blir det inomhus vilket vädret verkar tillåta om ni inte tittat ut än :)

Perfekt för ikväll blir det kval mot San Marino och SUSHI!


Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Du ÄR snabb Sofia! Ha en underbar dag finaste. PUSS

    SvaraRadera
  2. Och hoppas att du fick en fin fördelsedag. Jag längtar till en trång kräftskiva på lördag. jag ;)

    SvaraRadera