torsdag 29 september 2011

Torsdag

Hej alla vänner.
Idag är det redan torsdag och veckan bara ilar på.
Det har varit ganska lugnt på min front, jobbat tränat och kikat på idol om kvällarna. Jag tycker det är ganska mysigt!
Jag njuter varje ledig tid jag har hemma lite extra nu eftersom vi snart ska flytta!!
Huset var tänkt att bli vårt första december men vi får flytta in redan i november så den 11:e går flyttlasset, helt sanslöst!
Fönster ska så småningom bytas men till en början ska vi få min födelsedagspresent från pappa, altandörren, därför har vi kikat på spröjs både högt och lågt.
Det är stora grejer som ska bestämmas, med dörren sätts standarden.
Vi vill ha ett havs/lant- inspirerat litet romantiskt hus och då har vi tillslut valt att ha spröjs som går ganska lång upp lodrätt och så en på mitten.
Sidohänga fönster vill vi också ha så långt det går.
Nog om spröjs.
Imon är det fredag och då ska vi till Incontro på After Work med jobbet, jag har redan beställt största räkmackan, ska bli väldigt roligt, och gott!

Nu halv 8 :) Det gäller ju att få inspiration, den 14:e smäller det som sagt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar