onsdag 24 augusti 2011

Underbara onsdag!

Ta da ... "att bli fin" från gårdagens inlägg handlade om
att M slingade mitt hår.
WOW, tänker ni, vilket också var tjejerna på jobbets reaktion, en helt normal reaktion om ni frågar mig i och för sig för min man, han kan han!!
M och svärmor har slingat varandras hår (!!) sen M var typ, liten. Så nu vet ni det ... Stavgång och slingor, vilken man jag har :)
Nedan får ni en bild på mig, i mitt nya hår, från morgonens smaskiga Hagabadet-frukost!
Tack Katie och Victoria.

Nu blir det veckans enda självklara följetång; Leila. Jag älskar henne i alla former min goa Leila, och ikväll, CHOKLAD-bak, Sofia bara älskar choklad!

1 kommentar:

  1. Haha vilken man du har! Då vet man var man ska vända sig i fortsättningen då, hihi. Väntar på bild:)
    Och så håller vi tummarna här hemma också, så spännande!
    (och kortet har jag inte gjort själv, det har jag beställt..:)

    SvaraRadera