onsdag 31 augusti 2011

Igång igen

Skönt, via datorn fungerar allt som det ska.
Känns även något enklare att blogga via datorn än med telefonen som är så liten.
Jag som hade ett så roligt tisdagsinlägg, får köra detta nästa tisdag istället ...

Så, idag, redan onsdag, märkligt hur snabbt det går. Denna veckan går i förberedelsernas tecken, någon fyller år snart och det är lite som ska fixas med. Provbak och riktigt bak och städning. Därimellan en massa jobba. Kör sex dagar denna veckan och bara fyra nästa vecka, grymt skönt med en ledig vardag inemellan.

Denna onsdag har än så länge bjudit på sovmorgon, långfrukost och lite städning (man hinner mycket om man vill!)
Toaletten, känns som om den ständas jämt eller vad sägs?
Dock är man ju där flera gånger per dag och fräscht, det ska det vara.

Igår var jag en sväng på Frölunda Torg för att lilla trevliga Kerstin med mycket märkligt hår skulle kolla på mina ögon, då passade jag på att unna mig nåt som jag länge velat ha ... bild på detta kommer i kvällens inlägg (locka er lite att kika även ikväll ...:)

Ska nu cykla mer till jobbet och sen blir det bullbak och puss på M ikväll!
Hoppas ni har en härlig onsdag!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar