måndag 15 augusti 2011

Rolig tisdag

God morgon!
Efter en riktigt god natt sitter jag nu med morgonkaffet i handen. För mig är det egentligen tvärtom än som för många andra, att man inte kan leva utan kaffe på morgonen. Detta kan jag egentligen hoppa över, kvällskaffet är viktigt för mig. Då kan jag och M sätta på en hel kanna och baala i oss, bara för att det är gott! Ingen av oss har problem med att inte komma till ro eller att inte kunna sova på grund av fikandet, klarar ni att dricka kaffe sent?
Idag väntar jobb och sen ska jag träffa min underbara Kristina.
Här får ni en bild från semestern i sommar, julklappen från våra män, nämligen en resa till ön Ven.
Hoppas ni får en bra tisdag!



1 kommentar:

  1. Klart Bowie måste peka finger...han e så mogen min svåger...näst intill övermogen;)...Gött att ni hade d bra...Kram Rebecca

    SvaraRadera