lördag 13 augusti 2011

Börja blogga igen?

Har en tid funderat på om jag skulle börja blogga igen.
Min forna bloggkarriär var ju ändå sjuuuukt lång...
Finns det nåt att skriva? Är andra intresserade av att läsa?
Vad skriver jag? Vad vill jag att människor skall veta?
Har bestämt att jag kör ett tag så får vi se.
Dagbok offentligt. Kan nog bli skoj!
Får se hur regelbunden jag blir...
Ni erfarna bloggare, är det så beroendeframkallande som man kan tro?

Dags för sängen nu, mannen min och jag har sovit i varsinna omgångar framför tv:n så vi får se när John kommer, brukar dock inte ta så lång tid för Sofia när hon vill somna.
Hörrni, vi hörs imon då!
Spännande!
Sov gott

2 kommentarer:

  1. Ja! Vad kul! :) Och jo, nog är det beroendeframkallande, hihi

    SvaraRadera
  2. Va roligt! =) Visste inte att du hade bloggat förut. Jag läser gärna =)

    SvaraRadera