måndag 9 november 2009

Måndags-känslor.

Måndag, igen.
***-svininfluensa, ärligt talat vad är det frågan om, folk är hysteriska!
Hade telefon-pass på jobbet efter lunch idag och försökte föra lite statistik över vad samtalen handlade om.
När kanske den 51:a pat ringer så flyger hon i mig, den där sofian som bara vill sätta sig på tvären:
- vilken influensa sa du?
- svininfluensan! uybryter den trevliga damen i andra ändan.
- Nej, den har jag inte hört talas om, vilken menar du, vaccin, nej det känner jag inte till.
(den trevliga damen i andra ändan blir alldeles tyst...)
-Ha ha ha, förlåt mig utbrister jag och som tur var skrattade vi gott tillsammans.

Prinsessorna på Hagakliniken, det är vi det!
och att folk är hysteriska, förlåt mig, det får ni.
puss

5 kommentarer:

  1. Syster (din syster )Carin!09 november, 2009

    hahaha så bra syster.. skrattade högt ska du veta.
    du är bääääst..

    kram

    SvaraRadera
  2. Kicki Jonsson10 november, 2009

    Haha, Sofia, va du e go! Jag tycker också att det är en väldig hysteri runt svininfluensan. Börjar bli trött på allt det där tjatet nu... Måste va ännu värre för dig, som JOBBAR med det...

    Ha det gott!

    Kram, Kicki

    SvaraRadera
  3. ååå jag älskar din humor! Har du tid med mig i v? Puss

    SvaraRadera
  4. hahahahahaha - jag skrattar hysteriskt här framför datorn! du är så rolig min vän! vilken tur att det var en skojfrisk tant! :)

    SvaraRadera
  5. Hihihi... härligt! Tur att damen i fråga hade känsla för humor... kram Maria

    SvaraRadera