tisdag 3 november 2009

God morgon Sverige!

Gårdagen gick ju riktigt bra.
Vad hände igår? Vi öppnade vår nya super-fina vårdcentral på Första Långgatan 16.
Känns smått otroligt att detta faktiskt hänt och att vi nu faktiskt kan röra oss, sex sköterskor bakom disken ... :) men vi har varit duktiga hittils. Lite tålamod så löser sig det mesta!
För er som inte vet, vi har jaft en liten liten lite men ack så mysig arbetsplats hittills.

Så nu sitter jag där och ser Stena-båtarna lägga till och svarar på ala tusen människors frågor om svininfluensan ... på tal om den så kan man ju får en del biverkningar ... nämligen. (Ta med den faktan när ni läser stycket nedan).

Idag skulle jag haft frukost här med mina kära läshuvuden från sköterskeprogrammet. Tessan, Mona och Charlotte. Men livet kom i vägen kan man säga och jag ska strax gå och knapra frukost jag själv.

Fixk helt plötsligt en hel massa tid, men den fyller jag lätt med planering skulle man kunna säga. Det är mycket som ligger i luften just nu. Ska bland annat göra en tårta till fars-dag (vad ska ni göra för era pappor!)

Hoppas dagen blir bra.
Puss.

1 kommentar: